BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 24, 2009

cinta ku hidup ku...

salam sejahtera pembuka bicara...

cinta ku hidup ku..
betul ke ungakapan yg aku gunakn itu..
alahai...aku dilamun cinta...
namun aku tidak sgt memahami...
kerana mase akn wat kn aku memahaminye..
biarla takdir menentukn perjalanan hidup kami berdua

aku terlalu sygkn dia..
dia tersgt baek...
dia hormat akn aku..
dia biarkn aku belajr care hidup berdikari
dia suruh aku jd matang n berfikiran terbuke..
dia juge memberi semangt agar study dulu n jgn bnyk maen..hehe...
dia juge seorg yg sgt matang..mgkn disbb kn umo die..
dia juge seorg yg sgt berhati-hati...
dia juge selalu mengungakpkn i luve u n nite sblum tdonye..
dia jugela yg menungkapkan ai..wat pe 2?
dia jugela yg selalu bertanya kn dh mkn ke belum?
dia juga suruh aku jg bdn n pemakanan...sbb die pakar dlm bidang 2..hehe...
dia juga yg menyuruh aku utk lebih mengenali diri seorg lelaki...
dia juga yg sanggup berkorban utk menamani aku walaupn hanye ade mase itu sj utk die rehat...
dia juga seorg yg sgt tidak berkire...
dia juga seorg yg sanggup berkorban demi aku..terlalu banyak sgt pengobanan die pd aku...
dia juge seorg yg pendiam, bnyak ckp, n wat kn aku hepi pd setiap mase..
dia juga la yg snggup mndgr cerita2 hidup ku...walaupn pade ketika itu die tgh sakit kepale...
dia juge seorg yg sgt tegas..
dia juge sorg yg sgt mudh dpt skit kepale bile tension...
dia juge la yg menyintai aku

siapakh dia?

thanks sbb sudi bace...hepi always..
wasalam..

0 comments: