BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 26, 2009

kenduri.....

asslamualaikum pembuka bicare..

hehe..kenduri...alamak!!! event ni mase 2 hb jun 2009...
dah lame kan..bar u sekarang dapat tulis..sbb mncari n mengumpul pic2 time kenduri ari tu..
my laptop kene virus..abis sume pic2 hilang.termasuk la pic kenduri..hehe..
so now dah ade...so boleh la share ngan korg sume...

dua adik mak wat kenduri serentak...seorg tunang yg lagi sorg nikah...
yg tunang aku panggil die cik...yg nikah aku panggil die jang….
Hehehe…aku balik kampong sebulan sebelum kenduri…
Nak kate tolong tok n tok wan kat kampong ade la sikit..yg banyak nye aku dok relax2 je..hehe..

Memang sibuk sangat kenduri ari tu…sebab ade kenduri tahlil, tunang n kawin…fuh 3 hari 3 mlm bertungkus lumus utk kenduri ni… memang meriah sbb kitorg wat gotong royong. Ni antara pic yg sempat aku amik sbg camerawoman…heheheh…dari segala mcm sumenye kitorang wat sendiri

Pic Kenduri tahlil x sempat diambil..masing2 bz sgt…
31 hb mei pg 2 dimulekn dengan majlis tunang cik dida aku… best sgt… dpt tgk adat2 org tunang…
Yg paling sweet bile tunang cik, abg firdaus dating dgn bawa sejambak bunga untuk cik..so sweet la..n romantic sgt2…hehehe..


tok,cik,tok wan n jang


my mun n cik

kwn cik(angah),cik n me kat kedai pengantin


abg firdaus n cik..so sweet..


cik selpas tunang...


cik n jang..adik n kakak


Then ptg dlm kul 2 majlis akad nikah jang aku plak… alhamdulilah dua kali lafaz jang ronida rasdi sah menjadi isteri kepada junaidi..


ni antare hantaran yang ade...penuh satu blk..huhu

ni hantaran jang kepada pihak laki


ni hantaran dr pihak laki kepada jang


view dlm blk..katil ni pn kitorg wat sendiri tau..hehe


ni cik dapat dr pihak laki...



pic ni cik bagi kepada pihak laki

kenduri besar berlangsung pada 2hb jun...selasa..
ni antare pic yg ade...



malam tu plak..pas abis kenduri kitorg sume brkumpul..hehe..pengantin bukak hadiah yg diberi dan jugak kire duit yg diberi org ramai..hehe..pas tu ade surprise...besday tok wan aku...hehehe..kitorg bg kek kt die...



0 comments: