BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 11, 2009

1st time keje...

alhamdulilah....x sempat aku cuti sem dah dapat keje.. actually semalam aku g cr keje area plaza idaman gombak ni..with my boy..azwan..penat gak la cari..huhu..sian boy aku dok teman aku g cari..lagi pn x plan pn...tibe2 je die suruh tanye bile ade tulis jwtn kosong..aku pn ngan muke sengih n slumber g tanye...

cari punye cari last2 kfc yg konfem nak amik aku..mmg plan arini nk g maybank n kwsp nk settlekn ape yg patut...

last2 abh kejutkn aku suruh g keje tpt pakcik miswar jiran umah aku..die ade bukak company sendiri..awasi api sdn bhd..kirenye kompeni ni amik tender utk pasang alat2 utk pencegahan kebakaran dlm bangunan....aku dapat pn sbb pakcik miswar n pakcik nordin nk g mekah 16/11 ni...so xde org nk wat keje2 ofis..aku pn ok la..setuju nk keje

aku pn dgn mamai bgn siap2 terus g keje...ok la keje situ...bnyk yg aku bljr bile masuk ofis td(poyo je ofis)...mcm2 aku kene wat kerja2 yg kaitan dgn pentadbiran...dr jwb telefon,wat report, smpaikn nk uruskan gaji pekerja pn aku nk kene wat..hihi..kirenya kalo aku lmbt wat lmbt la gaji dorg masuk...

td keje aku wat report...sbb khamis tiap2 minggu bos ade meeting..huhu...wat akaun la td..amik order la..jwb telefon pn sm...kire td dgn lemah lembut aku jwb cal..x bleh blah lgsg kn...

so..nnt aku cite lg ape aku wat spjg kt ofis...doakn aku moge2 sume brjln lancar...

0 comments: