BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 30, 2009

to my love 1....

yakinlah aku akan bersama mu...
yakinlah bahawa aku ikhlas dalam perhubungan ini..
yakinlah hanya kau sorg dihatiku....

aku ingin sentiase disamping mu...aku ingin sentiase berada dekat dgnmu...
aku ingin kau tahu bahawa aku sentiase menyintai dirimu...
biar badai dtg melanda aku akn tempuhi dgn penuh kesabaran...

aku selalu memikirkan mu
aku selalu merindukan mu
aku benar-benar mencintai mu

banyak hal yang pernah terjadi
Kerna itulah hidup yang kita miliki
Kadang benci, kesal dan kecewa
Juga senang, hormat dan sayang

Sungguh luar biasa apa yang telah kita lalui bersama
Inikah pemberian tak ternilai dari Sang Kuasa?
Yang sering kali tak pernah kita syukuri adanya

A promise to you
That my love will be
Honest, Faithful, and True....

0 comments: