BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 13, 2010

1st time balik kampung my bf

asalamualaikum pembuke bicare...


mase new year lepas aku balik kampung az kat chemor..tujuan utame sbb kenduri tunang waty...adik az..for the 1st time aku g sane...kitorg gerak malam thn baru..kiranye smbut tahun baru dalam kete la...kitorang konvoi dgn mak uda az yg dok kt cheras...


x taula nk g tau perasaan macam mane... hepi pun ade..sedih pun ade..rase dipinggirkan oleh az pun ade gak....

family die mmg baek sgt...the best la...hepi sgt bile dgn family die..peramah..kire x rase bosan la dok sane..layanan pun ok gak...cume yg aku terkilan dgn sikap die bile sepanjang aku kat sane...

die boleh wat x tau je pasal aku..mcm x kenal plak bile kt kg die..mcm org luar...aku rase mcm aku ni org luar je...sakit hati pun ade gak...

ntahla..mungkin 2 carenye...aku tanye pendapt my fren pun dorg pelik dgn sikap mcm 2...ade laki 2 siap kutuk lg dgn sikap mcm tu...huh...no komen la..tp mmg aku sgt terase n kecik hati dgn perangai die...

tapi aku hepi sgt...sbb family mmg ok sgt dgn aku..kalo boleh mmg nk join je setiap kali ade gathering family die..

0 comments: