BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 24, 2010

KHAS BUAT INSAN TERSAYANG AZUWAN....

Saat die mengungkap kate luv u adalah saat yg paling aku gembira hingga boleh menitis air mata ini bile mmbace sms yg diberikan..saat die marahkan aku kerana menegur kesilapan aku adalah saat yg paling berharge bg aku..kerana die prnh memberitahu bahawa die marah sbb syg n amik berat pasal aku..saat aku bersalaman dan cium tgn dia adalah saat yg paling aku nantikan..
Saat berjalan di sebelah die bagaikan dunia ni hanye ade aku dan dia..
Saat indah yg akan terpahat selamanye dan akan diingati…
Terlalu bnyak sangat kenangan aku bersama dia..setiap saat bersama dia adalah waktu yg paling berharga dalam hidupku..akan aku abadikan dalam hidup ku…aku harapkn kite bahagia selamanya

0 comments: