BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 15, 2009

hari sedih ku...

asslamualaikum.....

betul org kate bile kite hepi sgt mu ngkin ade sumting bad happen...

mmg betul pun tu...

pas ape yang aku dah wat demi die akhirnye aku jugak kecewa....aku ikut ape yg die mahukan...aku terime ape yg die kutukkan pasal diri aku...tp aku redha je...aku terime...aku berubah demi die...aku ikut kate die..suruh diet..tukar imej..aku wat mcm2 demi die...

aku menipu mak bapak aku untuk kuar dengan die...aku x prnh berkire pun bile kitorg hanye masg n cite pasal diet...x pernah msg mcm org yang tengah couple pun...pelik jugak..nape aku bleh syg kan laki mcm 2...mmg betula cinte itu bute...

secare tibe2 jugak die x kasi aku blk kg die time knduri tunang adik die..aku pelik sgt.besar sgt ke salah aku sekadar bnayk tanye sbb risaukn die...mmg salah aku bile menuduh yg bukan2 pasal die...tp dah berulang kali aku mintak maaf...tapi takkanla smpai nk cancel plan untuk bw aku blk kg die.... hati aku sedih sgt bile die ckp mcm 2....hati perempuan mane yg x sedih...aku dh pikir mcm2 ape aku nk wat n plan brg2 yg perlu aku bw sedangkn perkare 2 2 minggu lg..sbb aku x sabar sgt nk jumpe family die n tgk kg die..kenal die dr family die...tp die wat aku mcm ni....

nape jadi mcm ni??????????

ya Allah tolong la hambu mu ini dalam menghadapi dugaan ini..aku redha dan terima segala dugaan yg kau berikan...berikan aku kekuatan dalam menghadapi dugaan dan cabaran ini...

0 comments: