BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 14, 2009

my life in 4 days...

assalmualaikum pembuke bicare...
lastly br dpt tulis kt blog ni....
mmg bz sgt...hehehe...

so 11hb lepas besday sultan sel...aku x cuti sbb ofis aku dalam KL...so xpela...x kish pun..dok umh pn bosan..x tau nk wat ape...hmmm...akhirnye dapat juge jumpe my boy...sbb die cuti xde kelas..kitorg g minum same2 lunch hour...hehehe..dapat gak lepas rindu kt my boy....

esoknye kitorg plan nk g cari barang2 kat giant n carefaou n also wangsa walk....haha..jln sakan kitorg...mule2 nak g cari barang2 keperluan je..then baru teringat nk cari hadiah untuk mmbr my boy yg akn kawin...haha..ape lg...pulun dok cari hadiah yg sesuai n murah(kene jimat2 tp bukan berkire k)..hehe...then pusing2 punye pusing ky carefour dapat la cari hadiahnye...gelas 6 biji...tersusun di dalam pemegang besi..mmg sgt nice..harge pun murah gak..

aku la yang nak kene balut hadiah 2..nak dijadikan cite aku amik mase nk dekat sejam br selesai balut...hehe...lembap sikit aku ni..last2 mak aku bg idea suruh gambungkn 2 kertas pembalut hadiah 2 sekali...hehehe...

then semalam (hari ahad 13 dis 09) kitorg g kenduri kt banting...tp malang x berbau kete my bok kemek sbb terlanggar pokok mase nk masuk parking...mengamuk gak la my boy...huhu..takut gak tgk die mcm 2...huhu...tp kejap je..pas 2 sejuk bile dapat makan..hahaha...


so ni la cite aku..3 hari dapat dating..hehe...jgn jeles k...

0 comments: